Kaiser Jeep M715
Η Kaiser Jeep M715 είναι ένα Αμερικανικό στρατιωτικό τροχοφόρο όχημα με βάση το πολιτικό Jeep Gladiator . Το άρχισε 1965 ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη για το M715. Η κυβέρνηση των ΗΠΑ αγόρασε τα φορτηγά για να αντικαταστήσει το M37. Μεταξύ 1967 και 1969 πάνω από 33.000 οχήματα παρήχθησαν στο εργοστάσιο Τολέδο, του Οχάιο. Οι εκκεντροφόρο επικεφαλής και οι 6 κινητήρες cyl δεν ήταν πολύ αξιόπιστα, λόγω της έλλειψης γνώσεων, σχεδιασμού και έλλειψη συντήρησης.
Τα φορτηγά αντικαταστάθηκαν από τη σειρά Dodge M880.
Kia παράγει επί του παρόντος M715 τύπου οχήματος που ονομάζεται το KM450 για το στρατό της Νότιας Κορέας με άδεια από την κυβέρνηση των ΗΠΑ .
Tatra της Ινδίας / Vectra εισέρχεται στην κατασκευή επίσης τύπου M715 οχήματος ως υποψήφιος για χρήση απο τον Ινδικό Στρατό.
Το 2010 Mopar ανέπτυξε το πρωτότυπο όχημα Jeep NuKizer 715. Ήταν ένας φόρος τιμής στο αρχικό M715.
Jeep M715 Series
M715 παραλλαγές περιλαμβάνουν :
• M715 - φορτίου / μεταφορέας στρατευμάτων
• M724 - καμπίνα / σασί
• M725 - ασθενοφόρο
• M726 - τη συντήρηση του τηλεφώνου
Προδιαγραφές
Μήκος:
• Με βαρούλκο σε 220,75 (5.607 χιλιοστά)
• Χωρίς βαρούλκο σε 209,75 (5.328 χιλιοστά)
• Πλάτος: 85 σε (2.159 mm)
Ύψος:
• Στη καρότσα (με την κάλυψη του φορτίου εγκατεστημένη) σε 87,7 (2.228 χιλιοστά)
• Στο 75 σε καμπίνα (1.905 χιλιοστά), να αναχθούν σε 59 σε (1.499 mm)
• Βάρος: £ 5.180 (2.350 kg)
• Κινητήρας: Inline 6-cyl, 230.5ci εκκεντροφόρους επικεφαλής Tornado
• Ιπποδύναμη: 132,5 hp (98,8 kW)
• Μετάδοση: Warner, T-98 τέσσερις-ταχύτητας, συγχρονισμένη εγχειρίδιο
• Μεταφορά περίπτωση: 2 ταχυτήτων, NP200, 1.91:1 χαμηλό εύρος
Άξονες:
• μπροστά: Dana 60
• πίσω: Dana 70 πλήρη πλωτήρα
• Λόγος: 5.87:1
• Ηλεκτρικό σύστημα: 24 Volt χρησιμοποιεί δύο μπαταρίες 12 volt σε σειρά
• Φρένα: Υδραυλικά, 4-τροχούς τύμπανο
Τύπος Καυσίμων:
• Χωρητικότητα καυσίμου: 28 gal ΗΠΑ (106 L? 23 imp gal)
• Μέγιστη ταχύτητα: 55 μίλια/ώρα (89 km / h)
• Ακτίνα στροφής: 28 πόδια (9 μέτρα)
• Ελαστικά: 9,00 x 16 8-ply
Kaiser Jeep M715
The Kaiser Jeep M715 is an American wheeled military vehicle based upon the civilian Jeep Gladiator. In 1965 the design and developing for the M715 began. The U.S. Government purchased these trucks to replace the M37. Between 1967 and 1969 over 33,000 trucks were produced at the Toledo, Ohio plant. The overhead cam 6 cyl engines were not very reliable due to lack of knowledge on the overhead cam design and lack of maintenance. They had been dropped from civilian models by 1968. The trucks were replaced by the Dodge M880 series.
Kia currently produces an M715-type vehicle named the KM450 for the South Korean Army on license from the U.S. Government. India's Tatra/Vectra is also entering an M715 type vehicle as a candidate for the Indian Army's LSV requirement.
In 2010 Mopar developed the concept vehicle Jeep NuKizer 715. It was a tribute to the original M715.
Jeep M715 Series
M715 variants include:
M715 - cargo/troop carrier
M724 - cab/chassis
M725 - ambulance
M726 - telephone maintenance
Specifications
Length:
With winch 220.75 in (5,607 mm)
Without winch 209.75 in (5,328 mm)
Width: 85 in (2,159 mm)
Height:
At bed (with cargo cover installed) 87.7 in (2,228 mm)
At cab 75 in (1,905 mm), Reducible to 59 in (1,499 mm)
Weight: 5,180 lb (2,350 kg)
Engine: Inline 6-cyl, 230.5ci overhead camshaft Tornado
Horsepower: 132.5 hp (98.8 kW)
Transmission: Warner, T-98 four-speed, synchronized manual
Transfer case: 2 speed, NP200, 1.91:1 low range
Axles:
front: Dana 60
rear: Dana 70 full-floater
ratio: 5.87:1
Electrical system: 24 volt utilizing two 12 volt batteries in series
Brakes: Hydraulic, 4-wheeled drum
Fuel type: gas
Fuel capacity: 28 US gal (106 L; 23 imp gal)
Top speed: 55 mph (89 km/h)
Turning radius: 28 feet (9 m)
Tires: 9.00 x 16 8-ply
ΠΗΓΕΣ :
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου